Inpakstress - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hendrie - WaarBenJij.nu Inpakstress - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hendrie - WaarBenJij.nu

Inpakstress

Door: Hendrieopreis

Blijf op de hoogte en volg Hendrie

24 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Nog een paar dagen en dan vertrekken we...
Ik kom wel een beetje in tijdnood wat het koffer inpakken betreft. Vrijdagavond heb ik de beschikking over de koffer die ik mee neem dus nu leg ik alles wat mee moet in de wasmand als verzamelplek.

Waarschijnlijk ben ik morgenvroeg of vrij of hoef ik maar een paar uurtjes te werken. Dus dan maar eens alles echt bij elkaar zoeken.
Morgen dan de katten naar het pension brengen, moeders ophalen (die komt dan terug van vakantie met de koffer), huis nog even door met de stofdoek en stofzuiger en 's avonds de koffer nog even naar Irene brengen.

Na morgen nog 1 nachtje slapen en dan gaan we op pad, ik heb er zin in.

  • 25 Mei 2012 - 18:40

    Pap:

    Slaap lekker en vooral niet wakker liggen

  • 26 Mei 2012 - 18:41

    Marjan Pragt:

    Goede reis en heel veel plezier, doe voorzichtig!!

  • 31 Mei 2012 - 15:37

    Annelies:

    hee jij, ik hoop dat je inmiddels veilig over bent inmiddels. Ik zie nog geen update. wellicht geen internet in de buurt. Maak er wat moois van!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Binnenkort met de auto naar Urnes, Noorwegen!!

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2012

Terugreis

06 Juni 2012

2e week

02 Juni 2012

1e week

24 Mei 2012

Inpakstress

19 Mei 2012

Heen- en terugreis geregeld
Hendrie

Actief sinds 25 April 2012
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 8160

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 03 Oktober 2014

Noorwegen, herfst 2014

25 Mei 2012 - 07 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: